Det mest värdefulla i mitt liv, min syster.

Vad skulle jag göra utan dig? Vem skulle jag vara utan dig? troligtvis bara en liten hög med skit på golvet, du är den som alltid gör mig glad, den som jag kan prata med ALLT om, du är den jag föralltid kommer att älska, vad som en händer! Du är den jag kan sitta och gråta över en hel kväll för att jag saknar sig så jävla mycket. Alla borde få ha ett syskon som dig, du är verkligen det bästa som finns. Jag är så jävla glad för att jag har dig min älskade, bästa och underbaraste syster. Jag är så stolt över dig och jag är så otroligt stolt över att just jag har fått turen att vara DIN syster! Älskar dig verkligen systeryster!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback