Saker du inte viste om mig ;)

  1. Jag sitter ner och blundar när jag borstar tänderna ;D!

    2.  Jag har vääldigt svårt för att bestämma vad jag ska ha för kläder på mig!

    3.  Jag äter nästan alltid samma sak till frukost.

    4.  Jag blir as arg om saker inte går som det ska!

    5.  Jag börjar tjuta as lätt om allt går åt Helvette XD

    6.  Jag ÄLSKAR kött! x) skulle inte klara mig utan det..

    7.  Jag sminkar och fixar håret nästan likadant varje morgon, Vill inte changsa på om det blir fint lr nt.

    8.  När jag blir flummig kan jag nästan prata med vem som hälst när som helt om vad som hälst XD

    9.  Jag är Skit blyg med nya människor.



    Här kmr en bild på mig XD






    puss puss <33

Kommentarer
Postat av: Sofiiie (:

Såå RÄTT!! :D Spec. 8&9 :D

2010-12-03 @ 20:18:01
Postat av: Deprimerad Kristina utan mobil :(

Alla var ju rätt!

2010-12-04 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback