Chilldill med Hagstedt i staden

Idag efter skolan drog jag ner till staden för att träffa Hagstedt! Först åt vi på Paus. För man måste äta, annars går det inte att leva. Sen drog på på ett hemligt uppdrag. Efter det fikade vi på ett lyxigt café. sååå otroligt glammigt! Känns verkligen som min grej jag som är så glammig! dock var fotöljerna var för bakåtlutade, borden var för låga, tallrikarna var alldeles för fyrkantiga och brickorna var otympligt runda och kaffet var äckligt, men annars var det asbra! Jag försöker förövrigt lära mig att dricka kaffe! Det går sådär.. 
 
Sofistikerat!
 
Om jag bara hade haft ett ptroligtfyrkantigt fat skulle det ha passat på den runda brickan, men med tanke på att jag ska vara krånglig och ha två otroligt fyrkantiga fat så var det inte så bra på den superrunda brickan.
 
Som ni ser så var inte kaffegrejjen så god, Jag måste säga att jag rekomenderar snickerskaffe på Coffe house mera! Vart tog det andra superfyrkantiga fatet vägen föresten? 
 
Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback