Det fina med hösten!!

Det finns mycket få grejjer som är bra med hösten, men en av dem är att Satsumasarna anländer till affären!! DET ÄR SÅ JÄVLA GOTT! Har ätit massa hela veckan! Fick jordens lyckorus när jag såg dem i affären i måndags! 
 
 
 
 
Jag måste förövrigt säga en sak, Jag stör mig så sjukt mycket på Melissa Horn, såå ofantligt dålig!! Orkar inte med hennes sätt att sjunga,
Jag hatar sega låtar med massa osammanhängande ord som berättar en seg historia om något kärleksdrama, det är så hemskt. Jag får sura uppstötningar varje gång!
Så om ni vill impa på mig så spela INTE Melissa Horn för mig.
 
Nu ska jag äta en till Satsumas och plugga vidare!
 
Adios barn!
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Håller med, älskar hösten!!

2013-10-05 @ 08:44:07
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback