23 sanningar om mig!!



♥ Jag ÄLSKAR räkor!!!

♥ Jag gillar att kolla trolleritrick, men jag hatar det endå för jag blir alltid så frustrerad för att jag inte fattar hur dom gör!!

♥ Jag älskar att äta! Speciellt på kvällen!

♥ Jag suger på att ljuga.. Jag börjar bara flina.

♥ Jag hatar att bli jagad, tex när man kör skalpjakten i skolan osv...

♥ Jag vill lära mig skejta.

♥ Jag gillar vittvin!

♥ Jag ÄLSKAR killar med mycket parfym!!

♥ Jag dömer oftast folk i förväg, och det visar sig oftast att jag har haft helt fel om den personen.

♥ När jag äter Extra melontuggumi tänker jag på lasse majas dektektivbyrå, för det tuggade jag på hela tiden när jag körde det spelet när jag var liten! Och så är det med de flesta grejer, Jag äter tex INTE Senses Melontuggumi längre för det påminner om en annan grej!

♥ När jag blir stressad biter jag av alla naglar..

♥ Jag har varit kär på riktigt en gång i mitt liv.

♥ Jag har aldrig köpt en cd skiva eller en dvd film!

♥ Killar som jag gillar blir automatiskt snygga i mina ögon!

♥ Jag äter fort, vilket kan vara lite träligt då jag måste vänta på att alla andra ska bli klara.

♥ Jag tycker det är skitläskigt att sladda med bilar,Och jag skriker verkligen massor! men jag älskar adrenalinkicken efteråt!

♥ Jag står på ''Åkmes'' sidan när mina vänner åker frittfall...

♥ Jag är grymt höjdrädd!!

♥ Jag har aldrig brytit något i kroppen.

♥ Den allvarligaste skadan som jag har råkat ut för var när jag rammlade på en sten och det rann massa blod från mitt huvud. jag har fortfarande ärret kvar över ögonbrynet!

♥ Innan jag började sjuan hade jag bara ramlat av 1 gång! och det var på en liten shettis som hette Åke!
Sen red jag ibland med Ida på hennes skjöthäst Abbe och då ramlade jag av ungeför 39874520857 gånger!

♥ Jag har så länge jag kan minnas lyssnat på Håkan Hellström!

♥ Jag har gått omkull med en häst en gång, det var faktiskt inte så farligt med tanke på att det var massor av snö ute. Men jag var livrädd för att hästen skulle dö!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Haha kul fakta!!

2011-10-02 @ 15:25:23
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback