Najs så inåt satan

Jag är fortfarande lite förkyld, men taggar att få åka hem imorgon! Kommer dock inte vara hemma mer en på fedagkvällen och natten då jag och mor åker in och shoppar det sista inför island på lördag, sen blir det att åka tillbaka hit efter det!  Så när jag kommer hem på fredagen så blir det att åka till hästarna! Saknar dom! 
 
Jag var dum i huvet nog att måla alla mina naglar med grön spritpenna på lektionen förut så nu ser det ut som att jag har mögel på händerna för det går inte bort. Bra Malin, bra! Ajja, annars flyter livet! 
 
Jag har även bestämmt mig för att flytta till enkelrum nästa år. Ska bli najs att få vara lite mer själv och bara bry sig om sina egna saker och få ha frihet att ha så rent som man vill på rummet ,haha! Asbra!
 
Jag hittade jordens sommrigaste bild förut, var bara tvungen att lägga upp den! Enjoy the kossa!
 
 
Over and out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback